Krótki i skuteczny kurs copywritingu

Jak samodzielnie napisać dobry tekst, który sprzedaje?
Bez żmudnego i nudnego uczenia się technik pisarskich.
Bez opłacania drogich usług copywritera.
Ale z efektem w postaci tekstu skuteczniejszego 
niż większość opisów w sklepach internetowych…

Sprzedajesz? Dobrze, że tu trafiłeś. Witam Cię!

Jesteś tutaj, bo najprawdopodobniej masz już swój produkt i przygotowujesz się do jego sprzedaży w Internecie. Już wiesz, że oprócz samego produktu, potrzebujesz całej oprawy marketingowej, która Ci w sprzedaży pomoże. Ale najbardziej potrzebujesz dobrego tekstu, który pośrednicząc między Tobą i Twoim klientem, sprzeda Twój produkt.

 

Nie sprzedajesz, tylko chcesz się uczyć? Również bardzo dobrze

Możliwe też, że jeszcze nie masz swojego produktu i dopiero myślisz o tym, żeby uruchomić swój biznes. Jeśli w swoich poszukiwaniach trawiłeś tutaj, to nawet lepiej, bo przygotowałem dla Ciebie wiedzę, która przyda Ci się już w fazie projektowania swojego produktu. Wiedza ta pomoże Ci zmienić swoje podejście do pracy z klientem tak, by wzbudzać jego zaufanie i pokazać, że pomoc klientowi jest Twoim priorytetem.

 

A nawet, jeśli jesteś tutaj przypadkiem…

… to cieszę się, że jesteś, bo tak naprawdę nie ma przypadków. Trafiłeś z wyszukiwania, przez polecenie, bo jesteś moim znajomym. Jakakolwiek była przyczyna, to jest duże prawdopodobieństwo, że zainteresuje Cię moja propozycja, bo pisanie tekstów tą metodą, to po prostu ciekawe zajęcie. Prawdę mówiąc – sporo się napracowałem, przygotowując to, co za chwilę Ci zaproponuję, ale praca ta stanowiła przede wszystkim ogromną przyjemność.

 

… znajdziesz tutaj rozwiązanie poważnego problemu.

Problem ten dotyczy każdego, kto poświęcił mnóstwo czasu, energii, pieniędzy na stworzenie swojego produktu.
Problem ten dotyczy Ciebie. Bo przecież uświadomiłeś sobie, że cały Twój trud może pójść na marne, jeśli zatrudniony przez Ciebie sprzedawca będzie słaby.
Nawet jeśli już zdążyłeś się boleśnie przekonać, że wypuszczanie produktu bez dobrych tekstów to kosztowny pomysł (ja się przekonałem – bardzo boleśnie), to masz teraz wspaniałą okazję do uniknięcia w przyszłości tego błędu.

 

Znajdziesz tutaj dobrego sprzedawcę.

Tekst sprzedażowy w Internecie jest odpowiednikiem sprzedawcy w sklepie stacjonarnym. Reprezentuje Twoje interesy w czasie gdy nie ma Cię w pobliżu. Sprzedaje nie tylko Twoje produkty, ale również Ciebie, Twoje idee, Twoje zaangażowanie, Twoją empatię i troskę o wszystko.
Musisz zadbać o to, by był tak dobry, jak to tylko możliwe.
By był najlepszy.

 

Wiesz co będzie, jeśli nie rozwiążesz tego problemu, prawda? Będzie źle. Albo jeszcze gorzej.
Sprzedasz swój produkt mimo wszystko?

Oczywiście – jest możliwe, że ktoś kupi Twój produkt, nie czytając jego opisu. Możliwe, że ktoś kupi Twój produkt, bo zna Cię osobiście i wie, że można Ci zaufać. Możliwości jest bardzo wiele. Ale nie licz na nie, bo idąc tą drogą skończysz wypełniając zdrapki w kioskach, bo przecież jest możliwe, że wygrasz.

Po co mówić A, jeśli nie chcesz mówić B?

Twój tekst sprzedażowy powinien sprawić, że Twój klient poczuje się tak, jakby już był w posiadaniu tego, co chcesz mu sprzedać. Pozbawienie go tej możliwości przez wstawienie gotowca ze specyfikacją odbiera Wam możliwość poczucia wspólnoty interesów, wrażenia, że jesteście sobie nawzajem potrzebni aby ostateczny rezultat dawał satysfakcję obydwu stronom.

A co jeśli Twój klient tak naprawdę nie chce Twojego produktu?

Jest możliwe, że zakupu dokona osoba, która w rzeczywistości potrzebuje czegoś innego. Może się tak zdarzyć, gdy Twój tekst nie przedstawi rzeczywistych korzyści a skupi się na cechach. Taki klient, mimo że zostawi u Ciebie gotówkę, nie będzie Ci dobrze służył w przyszłości. Pomyśl, czy zdarzyło Ci się dobrze pomyśleć o sprzedawcy, który pomógł Ci zaoszczędzić czas i pieniądze odradzając zakup, bo zorientował się, że jego produkt nie jest dla Ciebie?.

A da się bez kupowania kursu?stos


Pewno, że się da. Moją dzisiejszą wiedzę, która w temacie copywritingu jest wielokrotnie zasobniejsza niż była przed rokiem, zdobyłem głównie przez:

  • czytanie tekstów innych ludzi zajmujących się copywritingiem
  • słuchanie podcastów prowadzonych przez najlepszych sprzedawców zarówno Internetowych, jak i tradycyjnych
  • oglądanie filmów na youtubie i facebooku 
  • uczestniczenie w webinarach, mastermindach, eventach i konferencjach

Da się – już za rok, podobnie jak ja, będziesz wiedział znacznie więcej.
Nie masz tyle czasu? Dlatego właśnie proponuję Ci uczestnictwo w moim krótkim kursie, który pomoże Ci napisać tekst w ciągu kilku godzin.

Budować browar, czy po prostu napić się piwa ?

Sprzedać. To tak łatwo powiedzieć.

Moje obecne życie zawodowe to w 95% sprzedaż przez Internet. Zanim nadeszła epoka zakupów online również zajmowałem się sprzedażą. Ponad 20 lat doświadczenia handlowego nauczyło mnie, że w procesie sprzedaży relacja między sprzedawcą i klientem jest co najmniej tak samo ważna, jak produkt lub usługa, które są przedmiotem transakcji.
Sprzedaż jest procesem w trakcie którego sprzedawca pokazuje i przekazuje swoją fascynację produktem swojemu klientowi.
W powyższym zdaniu zawarte są dwa warunki i obydwa są nieco ukryte. Jeśli jednak uważnie je przeczytasz, zauważysz, że te warunki to:

  • rzeczywista fascynacja produktem
  • umiejętność przekazania tej fascynacji swojemu klientowi.

Pierwszej z tych rzeczy nie musisz się uczyć. Musisz tylko dopilnować byś w swojej pracy zajmował się tym, co kochasz i kochał to, czym się zajmujesz
Ważniejsze jest jednak to, abyś swojemu klientowi umiał swoją fascynację właściwie zademonstrować.

Bardzo dużo czasu zajęło mi zrozumienie, w jaki sposób osiągnąć ten cel w sprzedaży internetowej. Czytając teksty napisane przez zawodowych copywriterów czułem ich moc, jednak nie rozumiałem z czego ona wynika. Martwiłem się, bo im więcej czasu spędzałem na analizowaniu tych tekstów, tym silniej do mnie przemawiały, ale wcale nie byłem bliższy opanowaniu umiejętności tworzenia podobnych. 

Wyobraź sobie, że oglądasz dzieła wielkich malarzy. Studiując malarstwo rozumiesz je coraz bardziej. Coraz silniej i dosadniej do Ciebie przemawiają. Ale namalować coś podobnego? W ten sposób się nie nauczysz.

 

Spójny i jednorodny kurs jest czymś, co doprowadzi Cię do sukcesu.

Uczestnictwo w Copywriting Academy – kursie pisania tekstów reklamowych prowadzonym przez Raya Edwardsa pokazało mi, że podejście artystyczne jest niewłaściwe. Moim zadaniem nie było zostać pisarzem. Moim celem było zdobycie umiejętności pisania tekstów sprzedażowych. Sztuka pisania w tym przypadku może być nawet przeszkodą.
Słuchając rad udzielonych przez Raya stworzyłem swój pierwszy dobry tekst sprzedażowy w 3 godziny. Wyobrażasz sobie jak było mi szkoda tych miesięcy i lat wcześniejszych zmagań?

 

To rozwiązanie zadziałało w moim przypadku – zadziała i w Twoim

Metoda, którą stosuję i której uczę innych nie jest mojego autorstwa. Została stworzona, a właściwie usystematyzowana i sprowadzona do postaci schematu przez człowieka, który pisze teksty sprzedażowe dla największych marek na świecie. Ray Edwards nauczył mnie tej metody w ramach Copywriting Academy. Tej samej metody nauczył Johna Lee Dumasa, Michaela Hyatta, Pata Flynna. Dla mnie takie potwierdzenie skuteczności metody było wystarczające, bym zaczął ją stosować.
Wkrótce zauważyłem, że metoda ta jest tak uniwersalna, że może być stosowana nie tylko w tekstach stricte sprzedażowych, ale wszędzie, gdzie trzeba umiejętnie przedstawić walory jakiegokolwiek produktu, usługi a nawet usługodawcy.
Jeden z moich kolegów poprosił mnie o pomoc w przygotowaniu się do rozmowy kwalifikacyjnej i (tak, słusznie się domyślasz) ułożyliśmy jej schemat stosując metodę Raya Edwardsa.

Zanim ten kurs został przeze mnie „wypuszczony na rynek” poprosiłem o jego przetestowanie kilka osób zajmujących się e-marketingiem. Poniżej prezentuję ich opinie – mam nadzieję, że pomogą Ci zdecydować się na podjęcie nauki i zakup mojego kursu.

„Umiejętne władanie słowem to srebro, a pisanym słowem to złoto, bo któż nie chciałby mieć takich zdolności, aby za pomocą tekstu sprzedać dosłownie wszystko. Leszek jak nikt inny potrafi nauczyć wielu technik, za pomocą których dosłownie każdy – nawet totalny laik będzie potrafił zamienić tekst w złoto. Odkąd tylko pamiętam korzystam z pomocy Leszka i nawet jako doświadczony marketer korzystam z jego doświadczenia, aby zwiększyć skuteczność swoich ofert. Polecam Leszka jako partnera, który z całą pewnością, dzięki swej wiedzy przyczyni się do wzrostu Twojego biznesu na zupełnie inny poziom.”
Grzegorz Ciupek

 

 

 

„Lekkość posługiwania się językiem polskim przez Leszka jest niespotykana. Nawet najbardziej nudne zdanie w jego ustach brzmi zupełnie inaczej, ciekawej, bardziej interesująco. Estetyka i płynność z jaką przedstawia swoje przemyślenia, pozwala na przyjemniejsze zapoznanie się z tym co ma do powiedzenia czy napisania. Leszek jako osoba, jest bardzo otwarty oraz przyjacielski co przekłada się na lekkość w rozmowie oraz łatwość nawiązywania kontaktów.”
Jakub J. Zając

 

Teraz pora na Twój ruch.
Oto moja propozycja:
 
 
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Zapisz