1

Plan planu

Plan rozwoju – na początku była zdrowakarma.pl

leszekbuczakprzypracyGonitwa myśli jest ogromna. Liczyłem na to, że ktoś się odezwie z jakąś sugestią odnośnie możliwości rewitalizacji. Nikt się nie odezwał, więc musiałem samodzielnie, siłami własnemi i rozumem mem koncepcję słuszną (ale nie jedynie słuszną) ustalić.

Pierwsza myśl była – zburzyć i postawić od nowa.
Druga myśl była…
… Sęk w tym, że drugiej myśli nie było.

Tak więc właśnie – burzę i stawiam od nowa. Przy czym na miejscu luźno rozrzuconych chatek słomianych z napisem „zdrowakarma.pl” i ograniczającego się wyłącznie do sprzedaży zdrowych karm dla psów i kotów, postanowiłem wybudować solidny sklep niewielobranżowy. Stopniowo będzie się w nim dokonywać transformacja znaczenia słowa „karma” od typowo spożywczego (coś do jedzenia, posiłek, strawa) do spirytualno-filozoficznego (nastawienie do świata, to co dajemy z siebie, w jaki sposób dajemy się postrzegać)

Tak więc nowa odsłona sklepu zdrowakarma.pl będzie coraz bardziej ewoluować od sklepiku ze zdrową żywnością dla zwierząt, do sklepu oferującego szeroki wachlarz produktów (a może i usług) związanych ze zdrowym stylem życia ludzi i towarzyszących im zwierząt.

Moim celem jest uzyskanie silnej podstawy mojej przyszłości, która będzie mi dawać dużo satysfakcji z wykonywanych codziennie zadań ale i zaspokojenie potrzeb finansowych.

Na dzisiaj poczynione inwestycje:

  • to wykupienie abonamentu sklepu internetowego w redcart.pl (niestety – nie płacą mi za reklamę) w wersji platinum. Jest to oprogramowanie typu abonamentowego, gdzie całością zagadnień technicznych zajmują się pracownicy firmy redcart.pl a mnie pozostaje cały czas świata na myślenie o moim biznesie zamiast zamartwiania się o przeróżne informatyczne bzdety, których nie rozumiem i rozumieć nie chcę.
  • zlecenie wykonania (już zrealizowane) nowego logo.
    logo

Jest to logo przejściowe – jeszcze mocno osadzone w stylistyce (po)karmowej ale już zawierające elementy logo docelowego

  • uczestnictwo w webinarze i zakup pakietu szkoleń biznesowych poświęconych ogółowi internetowych zachowań biznesowych (prezentacja, promocja, realizacja, praca nad sobą, facebook) – ciągle jeszcze jestem w szoku, jak wiele wiedzy można zdobyć za tak niewiele.

Pora kończyć dzisiejszy wpis.
Może ktoś się skusi na jakiś komentarz merytoryczny i oceni tudzież doradzi jakieś zmiany.

Zapraszam

Leszek
 

Jestem copywriterem. Pomagam ludziom w mówieniu i pisaniu w możliwie prosty sposób tego, co oni często niepotrzebnie komplikują. Pomogę Ci dotrzeć do Twojego klienta. Kiedy nie piszę, jestem ojcem i mężem. Pasjonują mnie wszystkie 3 moje zajęcia. Niesamowicie kocham życie :)

  • Bozena

    Podoba mi sie pomysl rozszerzajacy dzialalnosc na zdrowa „karme” dla ludzi. To poszerzy znacznie grono klientow. Teraz zdrowy tryb zycia jest „modny”. Powodzenia. Bede obserwowac postepy:)