Teksty reklamowe – Copywriting E03 – filary perswazji

Perswazja – nie manipulacja

 W poprzednim odcinku „napocząłem” problem pisania dobrego tekstu sprzedażowego.Teraz czas na sprawdzenie, czy w stworzonym tekście zawarte jest wszystko, co zawarte być powinno, aby spełnił on swoją rolę – aby sprzedał nasz produkt. Zobacz film, który przygotowałem i sprawdź przygotowany w poprzednim odcinku swój tekst. Upewnij się, że niczego nie pominąłeś – a już szczególnie, że w tekście znajduje się wezwanie do akcji. 

 
 
copywriting dla każdego

Jeśli podobają Ci się moje wpisy i chciałbyś, abym informował Cię na bieżąco o tym, że na moim blogu wydarzyło się coś nowego – skorzystaj z poniższego formularza i dopisz się do listy subskrypcyjnej.  Zapraszam

Zapisz

Zapisz

Leszek
 

Jestem copywriterem. Pomagam ludziom w tworzeniu marketingowych opowieści. Pomagam mówić i pisać w prosty sposób. Nie komplikuj życia sobie i swoim klientom. Skorzystaj z mojej pomocy. Kiedy nie piszę, jestem ojcem i mężem, miłośnikiem życia i obserwatorem natury. Pasjonuje mnie wszystko - absolutnie wszystko.