Jak się wypromować w 7 dni bez budżetu reklamowego
Jak się wypromować w Nowym Roku? Nowy Rok to dobry moment na zmiany. Co byś powiedział, gdyby od teraz wszystko w Twoim marketingu mogło się
Jak się wypromować w Nowym Roku? Nowy Rok to dobry moment na zmiany. Co byś powiedział, gdyby od teraz wszystko w Twoim marketingu mogło się
Nie musisz zmieniać swojego systemu wartości, żeby móc dogadać się z innymi ludźmi. Wystarczy, że zrozumiesz, z czego wynikają różnice między Wami…
W naszej kulturze mówienie o sobie jest źle przyjmowane. A mówienie o sobie dobrze, to szczyt nietaktu. Jak więc docierać do odbiorców, by wiedzieli, że to, co robisz, służy ich dobru? Zobacz…
Recykling treści zainteresował mnie, gdy tylko dotkliwie, na własnej skórze przekonałem się, że życie marketera jest trudne 🙁 No bo tak:– 3 posty dziennie na
Jeśli zastanawiasz się, jak tworzyć wpisy blogowe, żeby nie zajmowało to zbyt wiele czasu i dawało dobre rezultaty,
od czego zacząć cały ten proces pisania i skąd brać pomysły na tematy, to ten wpis jest dla Ciebie. Zapraszam 🙂
Umieć tak pisać, aby sprzedawać coraz więcej – kto by nie chciał… Kiedy dzieją się wokół dziwne rzeczy i wielu ludzi boi się wyjść z domu nawet na zakupy, sprzedaż przez Internet okazuje się świetnym pomysłem. Mam nadzieję, że wiesz, jak ważne doskonalenie swojego warsztatu i nauka skutecznego pisania…
Budowanie marki osobistej? Dlaczego niby miałbyś to robić? Przecież wiadomo, że budowanie marki osobistej to ciężka praca. A jednak – warto. Oprah Winfrey, Brian Tracy, Kamila Rowińska czy Mateusz Grzesiak dowodzą, że „wyrobione” nazwisko warte jest więcej niż niejedna firma. Jak zatem wyrobić to nazwisko?
Każdy chce odnieść sukces, ale tylko nieliczni osiągają swoje cele.Czy kiedykolwiek zadałeś sobie pytanie – “dlaczego?” Czy twój mózg na pewno jest twoim sojusznikiem? Ludzie
Mnóstwo osób pisało już wielokrotnie o tym, co to znaczy być liderem. I prawie wszyscy uznają wpływ jako podstawową cechę wyróżniającą liderów. A przecież wiadomo,
W każdej relacji potrzebujesz wewnętrznej siły wzmacniającej Twój przekaz. Wiara w siebie jest źródłem tej siły i to ona pozwala innym traktować Cię jak kogoś godnego uwagi. Kogoś z kim warto spędzić czas.