linia startowa do nowego życia
motywacja

Linia startowa do nowego życia

Nowa praca, nowa umiejętność, nowy związek, nowe wygląd, zmiana trybu życia, podniesienie aktywności fizycznej – to wszystko są zmiany, które są na tyle istotne, że możesz uznać, że zaczyna się nowe życie. Szkoda, że tak bardzo często słyszy się, że ktoś chciałby zacząć robić coś nowego, ale nie ma czasu, boi sie czegoś, albo uznaje, że te zmiany są nieważne.
Podejmij decyzję i zacznij zmieniać swoje życie. Warto!

Czytaj więcej »
Marka osobista - promuj siebie a nie firmę
biznes

Marka osobista – Promuj siebie, a nie firmę

Branding to proces zarządzania i optymalizowania sposobu, w jaki pokazujesz się innym. To sposób, w jaki pakujesz to, co dostarczasz światu. To wszystko, z czym się kojarzysz ludziom, co reprezentujesz, co definiuje Ciebie, co pozostaje ludziom w pamięci po spotkaniu z Tobą.
Czy tego chcesz, czy nie – również kojarzysz się ludziom z czymś. Czas, byś zaczął mieć świadomy wpływ na swoją markę. Byś zaczął definiować swój brand. Byś zaczął mówić ludziom kim jesteś, czym jesteś i o czym jesteś…

Czytaj więcej »
czego klient chce a czego klient potrzebuje
biznes

Czego klient chce a czego klient potrzebuje?

Zrozumienie różnicy między dwoma kwestiami – czego klient chce i czego klient potrzebuje, jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Twoim zadaniem jako sprzedawcy, jako człowieka prowadzącego biznes, jest dostarczenie klientowi tego, czego on chce, a nie tego, czego potrzebuje.

Czytaj więcej »
jak optymalizować strony
copywriting

Jak optymalizować strony dla wyszukiwarek?

Zastanawiałeś się kiedyś, jak ludzie znajdują to, czego szukają w internecie? Na czym rzeczywiście polega zjawisko wyszukiwania w ogromnych czeluściach internetu treści, która będzie z dużym prawdopodobieństwem interesować czytelnika?
Jeśli myślisz, że Google (albo inna wyszukiwarka) za każdym razem przeszukuje cały internet w poszukiwaniu odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytanie, to jesteś w błędzie.

Czytaj więcej »
siła nawyku - jak ją wykorzystać w biznesie
biznes

Siła nawyku i jak ją wykorzystać

Chcę ci dzisiaj krótko opowiedzieć o tym, że nawyki mogą być czymś pozytywnym i stać się narzędziem, dzięki któremu twój biznes rozkwitnie.
Największe firmy na świecie funkcjonują w oparciu o wiele pozytywnych, wyrabianych i poprawianych przez lata nawyków.

Czytaj więcej »
co to jest bullet-point i jak go używać
copywriting

Co to jest bullet-point i do czego służy?

Struktura, tytuł, nagłówki i bullet-pointy – to najważniejsze z technicznego punktu widzenia elementy tekstu komercyjnego. Ich używanie jest jak gra w szachy. Zrozumienie podstawowych zasad nie jest szczególnie trudne. Jednak dopiero gdy to nastąpi, można rozsmakować się w komponowaniu ciekawych utworów

Czytaj więcej »
Leszek Buczak - Copywriter - depresja sezonowa
zdrowie

Sezonowe obniżenie nastroju – jak radzić sobie z depresją

Pojawia się w środku jesieni i trzyma cię w swoich objęciach przez całą zimę. Dopiero na wiosnę popuszcza swój uścisk i zapomina o tobie na kilka miesięcy, by kolejnej jesieni znów wrócić.
Krótkie, deszczowe dni. Niska temperatura na zewnątrz. Ciemno, gdy się budzisz, ciemno, gdy kończysz pracę. Właściwie, to cały czas jakoś tak ciemno i mrocznie. Trudno wstać z łóżka. Nawet gdy już wstaniesz, jakoś tak nie chce się nic robić. Wszystko wydaje się nie mieć sensu.

Czytaj więcej »

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Address