Wartościowe opinie – 6 pytań dających super rezultaty
Wartościowe opinie na temat Twojej marki i produktów, to kluczowy element Twojego marketingu. Zanim napiszę, jak je zdobywać i samemu przekazywać innym, chciałbym poprosić Cię
Wartościowe opinie na temat Twojej marki i produktów, to kluczowy element Twojego marketingu. Zanim napiszę, jak je zdobywać i samemu przekazywać innym, chciałbym poprosić Cię
Dlaczego warto wiedzieć, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie? Ludzie Cię oceniają. Lepiej więc, abyś do tej oceny przygotował się i zaprezentował się właściwie.
Storytelling w biznesie obecny jest w od dawna. Historia firmy, opinie klientów, opisy produktów – to przecież same historie. Zobacz, jak ich używać…
Zastanawiałeś się kiedyś jak zwiększyć swoją inteligencję? Czy uważasz, że: “Inteligencja to cecha nabyta” “Można stać się mądrzejszym, ale nie bardziej inteligentnym”. mądrości ludowe Jest
Większość widzów filmików facebookowych ogląda je bez głosu. Szybciej więc przestają oglądać, jeśli na ekranie pojawiają się tylko tzw. “gadające głowy”. Co zrobić, jeśli przygotowujesz taki materiał? Ile powinien trwać film na FB?
Świat potrzebuje Ciebie. Ludzie potrzebują Twojej historii, aby zainspirować się do działań, które doprowadzą ich do sukcesu. Dlatego wykonuj codziennie te 7 aktywności, aby im pomóc
Zdarza mi się pomagać właścicielom firm w „ustawianiu” ich działu sprzedaży. Czasem są to po prostu szkolenia, ale czasem są to zajęcia typowo „poligonowe”. Siadamy
Medytacja to narzędzie, które pozwala uwolnić się od stresu, poprawia kondycję psychiczną i fizyczną, pozwala zwalczać ból, poprawia jakość snu, sprawia że czujesz się szczęśliwszy, pokojowo nastawiony, bardziej skupiony a jednocześnie bardziej zrelaksowany. Jest to umiejętność, którą łatwo opanować w stopniu podstawowym i warto później rozwijać.
Kilka spostrzeżeń, które mogą pomóc komuś, kto niezbyt dobrze jeszcze uświadamia sobie, że istnieje gałąź wiedzy biznesowej, która zajmuje się podnoszeniem efektywności, skuteczności, gospodarowania czasem i swoimi zasobami. I że ta gałąź nazywa się produktywnością.
Większość ludzi działających biznesowo wie, że trzeba być obecnym, ale nie wie, czego nie należy robić na Facebooku. Z obecnością sprawa jest jasna. Pomyśl, co